Република Србија
Предшколска установа „Полетарац“
Улица Краља Петра I бр.73
34227 Баточина
Телефакс: 034/6842-324
e-mail: poletaracpubatocina@gmail.com
Број: 110/2015
ЈНМВ 1/2015
Датум: 10.02.2015. године

На основу члана 60. Закона о јавним набавкама (,,Сл.гласник РС“ бр.124/2012), објављује се

 

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/2015


 
     
 

1. ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ
Назив и адреса наручиоца: Предшколска установа “Полетарац” Баточина, ул. Краља Петра I бр.73, 34227 Баточина
ПИБ 101218859, Матични број 07283857
email: poletaracpubatocina@gmail.com

2. ВРСТА НАРУЧИОЦА: установа

3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Поступак јавне набавке мале вредности.

4. ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Врста предмета јавне набавке број 1/2015 су добра.

5.ОПИС ПРЕДМЕТА ЈАВНЕ НАБАВКЕ: Набавка енергената за потребе Предшколске установе “Полетарац”.

6.Ознака из класификације делатности, односно назив и ознака из општег речника набавки-09000000-Нафтни деривати, гориво.

7. ПРЕДМЕТНА ЈАВНА НАБАВКА ЈЕ ОБЛИКОВАНА У ТРИ ПАРТИЈЕ, И ТО:

  1. Гасно уље екстра лако евро ЕЛ ОРН 09135100- Лож уље,
  2. Угаљ-ОРН 09111100,
  3.  Дрва за огрев-ОРН 03413000.

8. МЕСТО ИСПОРУКЕ ДОБРА: Баточина.

9. КРИТЕРИЈУМ ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА: најнижа понуђена цена.

10. ПРЕУЗИМАЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ
Преузимање конкурсне документације сви заинтересовани понуђачи могу извршити на Порталу јавних набавки или на интернет страници општине Баточина http://www.sobatocina.org.rs/

11. ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ. :
Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи,    
Министарства финансија и привреде, www.mfp.gov.rs
Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту
животне средине www.sepa.gov.rs и у Министарству енергетике, развоја и
заштите животне средине, www.merz.gov.rs
Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у
Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, www.minrzs.gov.rs

12. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК
Понуде се подносе у року од 8 дана од дана објављивања на Порталу јавних набавки. Понуда мора да важи најмање 30 дана од дана отварања. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу наручиоца најкасније до 8 дана истека наведеног рока, до 10:30 часова или првог наредног радног дана, уколико рок за подношење понуда пада у дане викенда или државног празника. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.
Понуде са комплетно захтеваном документацијом подносе се у затвореној коверти поштом или лично сваког радног дана од 07:30 до 15:30 часова на адресу: Предшколска установа “ПОЛЕТАРАЦ” Баточина, ул. Краља Петра I бр.73, 34227 Баточина, са назнаком “ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1/2015-ЕНЕРГЕНТИ, НЕ ОТВАРАТИ”. На полеђини коверте обавезно навести назив понуђача, тачну адресу, контакт особу и број телефона.
Понуда која стигне до наведеног рока сматраће се благовременом и узеће се у разматрање.

13. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА
Јавно отварање понуда обавиће се истог дана по истеку рока за подношење понуда  или наредног радног дана, уколико рок за подношење понуда пада у нерадне дане,  на адреси  Предшколска установа “ПОЛЕТАРАЦ” Баточина, ул. Краља Петра I бр.73, 34227 Баточина, у просторијама наручиоца, са почетком у 11:00 часова.

14. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА
Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представници понуђача који су дужни да пре почетка отварања понуда Комисији поднесу писмено овлашћење, заведено и оверено, за учешће у поступку отварања понуда. У противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку (потписивање записника, истицање приговора и сл.)

15. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ
Рок за доношење Одлуке о избору најповољније понуде је 5 (пет) дана од дана јавног отварања понуда.

16. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
Додатне информације могу се добити на телефон 034/6842-324, сваког радног дана у времену од 12:00 до 15:00 часова. Особа за контакт је Слађана Рајковић, секретар Установе.

Конкурну документацију и обавештења везана за набавку можете преузети на линковима испод:

- Конкурсна документација

-
Измена конкурсне документације

- Обавештење о продужењу рока

- Појашњење 1

- Обавештење о закљученом уговору